Bra start på veckan

Denna vecka kunde inte ha börjat på ett bättre sätt.
Jag och G gick för ovanligheternas skull upp samtidigt en vardag och åt frukost ihop innan vi körde mot Malmö. Jag skulle till skolan och G på anställningsintervju. Skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen och slippa stressa iväg till tåget. Idag var näst sista dagen i skolan på väldigt länge, tänk att jag redan har gjort en termin kan knappt själv fatta det men det har jag minsann.

Innan vi körde hem från Malmö passa vi på att äta lite så vi satte oss i solen med vars en china-box och njöt. Men det blev inte raka vägen hem för vi körde in om och hälsa på Ari & linda med familj. Dom kom ju hem idag med sin nya lilla familjemedlem. Söta fina Elin hon sov sig dock igenom vårt besök med undantag för lite gnäll när det vankades mat. Än en gång stort GRATTIS till er!
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar ännu mer efter vårt lilla pyre nu när vi varit och hälsat på lilla Elin, men fem månader går förhoppningsvis fort.

Men nu då, vad ska jag hitta på nu? För en gångs skull e jag inte mega trött och har energi men vad kan jag hitta på? solen strålar oxå för första gången på evigheter vilket gör att man blir på strålande humör. Kanske ska ta o passa på o bege mig iväg o inhandla lite nödvändigheter inför vår semester eller så gör jag de i morgon när jag e ledig. Hmm jag får se!

Ne lite mys kasnke, det sprattlas för fullt i magen om inget annat så den kan jag alltid mysa med:)


Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

mmm bra var den inte, men nu har man sett den med!

du verkar oxå haft en kanonda, härligt!!

2011-05-30 @ 20:34:28
Postat av: Linda

jätte roligt att ni kom igår,får ta en grillkväll sen :) de kommer gå fort,snart sitter du me er egna lilla sötnos i famnen :) kram

2011-05-31 @ 07:00:03
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0