Dagen i punktform

  • God frukost i sällskap med tidningen (hjärtat sov fortfarande)
  • Fick äntligen sålt dataskåpet som bara stod och tog plats på vinden
  • Strök en stor hög med kläder
  • Solning på balkongen
  • Shopping på väla (fick med oss en del fint hem)
  • Lördag innebär gotte så det har idag inhandlats på hemmakväll
  • Upptäckt en brand och larma SOS
  • Och nu är det dags och slänga sig i soffan och kolla film, ett under att jag fortfarande är vaken trots att klockan passerat 22  :)


Det blev en bra dag trots att den kändes som skit när jag vaknade, förstår mig inte riktigt på mitt humör men jag antar att det är alla hormoner som spökar. Kan detta stämma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0