En bra

Det har varit en lugn helg, en mycket lugn och skön helg vilket har varit hur mysigt som helst. Jag tror alla hormoner i min kropp gör mig extra kär och jag njuter av varje sekunde jag får tillbringa med mitt hjärta. Att bara ligga nära honom när det kollas TV är guld värt.
Idag begav vi oss dock till G:s farmor för att hämta hem en sak till bebis men vad det är får ni se en annan dag, vi hann även med en sväng till hans bror där en intressant köpare kom för att kolla på MC:n

I kväll blir det nog dock inte så mkt mys i soffan för vår del, det är hockey på TV och det är inte vilka lag som helst som möts utan Sverige-Finland. Detta innebär att vi kommer inta vars en hörna av soffan och sen får vi väl se vem som går och lägger sig med ett stort leende på läpparna. Ni ska ju veta att jag i vanliga fall inte bryr mig ett skvatt om hockey men nu är det ju så kul när Sverige-Finland möts att vi måste kolla på de:)





Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0