Fredag 27/5

Åh idag är jag trött jag har hur mycket sand som helst i ögonen och för första gången på väldigt känge sov jag som en stock när klockan ringde 6:45 och jag ville verkligen inte gå upp men var så illa tvungen. Varför alltid när man sover som bäst? Tack o lov e de helg nu men då kommer jag säkert inte kunna sova för då e där väl en liten som ligger o sparkar på blåsan. Men men har bara tre dagar kvar i skolan sen e de SOMMARLOV!! Jag längtar enormt det ska bli skönt med lite ledighet. Om en vecka står jag o packar vår resväska som sen får följa med oss till Kroatien på lördagen. Tur att en vecka går fort.

Ja ni förstår ju säkert att jag varit i skolan idag eftersom jag gått upp tidigt och vårt grupparbete känns så bra, denna gången har jag hamnat i en grupp som verkligen kan sammarbeta och de gör mkt.

Mannen min jobbar till 20 i kväll så jag tänkte faktiskt slänga mig i soffan nu o bara slappa och titta på   
Änglagård tredje gången gillt!

Och innan jag glömmer det.
Är det någon utav er läsare som vet vart jag kan köpa denna tavla?
Vill så gärna ha den, hade blivit perfekt nu när vi flyttar oxå.




Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

skönt med sommarlov!

Jag har tittat på den för jag vill också ha den, men strunta i det när jag såg det hutlösa priset för ett stycke papper. (500 spänn ngt) finns att köpa på lilla torg i malmö.

2011-05-27 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0