Så var det åter måndag

Ni kan tro att jag hade en glad sambo här hemma i går kväll. Finland vann ju givetvis hockeyn med 6-1 och det har jag ju fått äta upp. En lika glad sambo vaknade upp i morse och var fortfarande lika nöjd över att Finland tog guldet. Men men en glad sambo resulterar i en glad flickvän.




Denna dagen känns så seg och tråkig, har ett kapitel kvar jag måste ha läst igenom till i kväll så jag kan börja sammanfatta vad det handlar om så att resten av gruppen oxå förstår. Men jag kommer inte riktigt dit idag men snart ska jag ta mig i kragen och göra de.
Var istället snäll och gjorde lasagne till G innan han stack iväg till jobb och sen blev de en promenix till MVC för ett litet prov. Nästa måndag när jag går dit blir det roligare för då ska vi på UL o få se vår plutt. JAG LÄNGTAR!

Ne nu ska jag sätta mig med skolboken så de blir gjort.
Vad hittar ni själv på idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

hade oxå en sambo som va super glad,skönt,hade dom loosat hade han nog inte pratat me nån på flera veckor,så inne i de e han :) Spännande me UL :)

2011-05-16 @ 14:15:51
URL: http://lindas....
Postat av: Anna o Amanda

Tur att Jonny inte e värst intresserad av hockeyn ;)

Oh så mysigt med ul, jag längtar tills vi ska på vårt 2:a!

Lycka till med pluggandet!!



Kramar

2011-05-16 @ 14:22:19
Postat av: Jenny

Idag har jag sstädat som en galning på jobb och när jag kom hem gick jag lös på min gardrob, bara dammsugning kvar sen ska jag sätta mig i soffan och vara nöjd med att jag tränat, varit produktiv på jobb och städat här hemma! Ok måndag får jag säga!

Men var fan e solen???!!!

2011-05-16 @ 15:13:06
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0