Vår bebis

Åh vi har fått se vår lille plutt igen. Det är en vild liten krabat som bor i min mage och ligga still ville den absolut inte göra. Allt såg i alla fall väldigt bra ut och efter att fått både se och höra att bebis mår bra föll en sten från axlarna. Man går och är smått orolig mest hela tiden tycker jag. Bebis ville som sagt inte visa sig idag eller ligga still så könet fick vi bara sett snabbt men eftersom barnmorskan oxå var osäker så håller jag det för mig själv ett tag till. Jag känner mig som världens lyckligaste idag som fått se min bebis.
Jag hade kunnat ligga i en evighet och bara titta på UL skärmen men tyvärr går ju inte det. Jag blev även flyttad några dagar så istället för BF den 19 oktober blev det flyttat till den 23 oktober istället. detta betyder att jag gick in i vecka 18 i söndags och inte i torsdags. aja spelar inte så stor roll att jag blev flyttad i dagar bebis kommer när den vill i alla fall och det är inget jag kan bestämma vare sig jag vill det eller ej.



Så här har vi bebis i vecka 18+1

Efter UL blev det en tripp till Höganäs och lager 157, där fick jag av min underbara sambo en fin tröja och T-shirt, han ska ha en eloge som står ut med mitt jävla humör som jag har för tillfället.
Nu ska jag ta och krypa ner sidan om honom i soffan och bara gosa lite extra.

Idag är jag LYCKLIG, kär och livet är underbart <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis vad roligt att läsa att ni ska ha barn. Ultraljud är ju så mysigt att vara på. Haha jag hade också ett jäkla humör när jag var gravid. Kram Sofia.

2011-05-23 @ 22:13:36
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Ja men du sörru det tror jag. Har väntat på att någon "emma" ska kommentera under det inlägget på fb. Lämna gärna en kommentar där så jag ser att namnet överensstämmer bara :) Så förklarar jag vidare hur du ska gå tillväga för att få hem din vinst!

2011-05-24 @ 18:13:14
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0