Varma, soliga, underbara dag

Så underbart att få vakna till sol och värme men det var inte lika kul och vakna med en hals som river, svider och kliar och en nästa som e helt igentäppt. Hallå hur kan man bli förkyld nu lixom? Vi åker på semester på lördag och då vill inte jag vara snorig. Fast en rinnande näsa är lättare att stå ut med än en hals som bara gör ont.

Haft en fin fin dag ute i solen med min älskling.
Kvällen anslutades på balkongen med spel och det är aldrig fel.
Men nu e jag trött och ska bara lägga mig i soffan och vila och hoppas på att jag mår bättre i morgon.
Redovisning och sista dagen i skolan kan ju knappast bli bättre:)

I kväll ska jag titta på Sofias änglar hur gick det sen och precis som under programen som sänts så kommer det säkert även nu trilla en o annan tår från ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0