1:A ADVENT



När första ljuset brinner står julens dörr på glänt, och alla är så glada att fira få advent.



My Gaaad vad det blåste igår. Full storm/ orkan. Vart tar den riktiga vintern vägen med minusgrader, snö och solsken?Vi skulle egentligen gått på julskyltningen igår men de sket sig så istället fick vi mysa ihop här hemma. Det blev glögg, pepparkakor, massvis med tända ljus och sällskapsspel inte så dumt de heller. Men jag kan inte riktigt fatta att det redan är 1:a advent det var ju precis sommar eller? 4 veckor kvar till julafton och snart har vi ett nytt år framför oss.

I morse vaknade jag av en väldigt glad liten tjej som gav sitt största finaste leende, man kan inget annat än att bli väldigt glad och veckan kan inte börja på ett bättre sätt. Idag vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på men vi får väl försöka gå ut o få lite frisk luft om inget annat. Kanske ställer mig och bakar lite. Aja de återstår att se, ska snart gå o väcka mannen min så vi kan kicka igång dagen på riktigt.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0