SJU TIMMAR

Vilken underbar natt. Jag har fått sova en hel natt med sammanhängande sömn. Jag kan knappt fatta de själv att jag i natt sovit 7 timmar i ett svep. Kan knappt komma ihåg när det hände senast men det måste ha varit väldigt tidigt i min graviditet så med andra ord över 40 veckor sedan jag fick en hel natts sömn.

Så idag är jag UTVILAD och känner mig som världens lyckligaste. Tack Ebba för att du lät oss sova!
MAn ska nog dock inte vänja sig vid detta men kan man bara få någon enstaka natt som ser ut som denna gjort så ska jag då aldrig mer klaga.



Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag sovit en hel natt :)

Nu är frukosten i magen och jag ska hoppa i duschen och fixa till mig innan Karin hämtar upp mig för shopping av blommor.

Ha en bra dag för det ska jag ha!

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det stämmer att det var Marcus, så nu lägger jag ner det projektet. Va SKÖNT att ni har fått sova ut :) Ha en bra dag. Puss

2011-11-24 @ 09:42:25
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Veronica & Julius

Vad glad för de! För det har inte vi gjort på över 7 månader. Vissa barn lär sig fortare än andra;)

2011-11-24 @ 17:12:01
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va skönt för er,tycker jag verkligen ni e värda :) Själv har jag vatt uppe me dålig julia sen 2.30...trött? bara förnamnet! Men vågar inte klaga då jag för de mesta alltid sovit hela nätter :) ha en trevlig helg!

2011-11-25 @ 19:17:59
URL: http://lindas....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0