Tisdagen den 29 November


Jag har lyckats dra på mig en jävla förkylning rent ut sagt. Började med halsont igår men hoppasdes in i de sista att jag skulle slippa snorandet men ack så fel jag hade. Rinner som om min näsa vore en öppen kran och det är inte det minsta roligt.
Sovit urkasst i natt och givetvis har Ebba sovit som en stock! Aja man ska ju inte klaaga egentligen för det kunde faktiskt varit så mkt värre.

Trots förkylning har jag faktiskt putsat nästan alla våra fönster idag för vill man kunna se ut var det väldigt nödvändigt. Fönsterna såg ut som kom o hjälp mig o dö efter stormen i söndags.
Vi har även varit på BVC med Ebba, 8 veckor gammal och hon väger nu 4605 gram och är 55 cm lång hon växer så det knakar och det är bara bra. Idag var det även läkarkontroll och allt såg bara fin fint ut så nu kan jag vara helt lugn:)

Men nu ska jag se till o kurera mig lite. Hade jag själv fått bestämma hade denna förbannade förkylning sett till o lämna min kropp till i morgonbitti när jag slår upp mina blå.


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch tråkigt,krya på dig! Hoppas vi ses snart igen å att lilla damen kan va vaken så man kan mysa bebbe :) krya-på-dig kramar!

2011-11-29 @ 20:02:48
URL: http://lindas...
Postat av: Jenny

Nopp de skrev jag inte :) jag skrev: tror ni på allvar att vi inte vet könet på bebben? Skoja... Eller gör jag? :)

2011-11-30 @ 14:29:39
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0