23:e Oktober

Ja som rubriken lyder är det idag den 23:e Oktober, dagen vi gick o väntade på skulle komma. För idag var vår lilla tjej egentligen beräknad att komma men som ni vet valde hon att titta ut 18 dagar tidigare.

Idag är vi grymt trötta, vi har haft en gnällig liten tjej i natt och även nu under dagen. i morse när lillan inte ville sova och allting var fel klädde jag på henne och mig och sen begav vi oss ut på en promenad, då somna hon gott i vagnen. Men en söndagsmorgon kl 9 är det inte många själar ute o rör på sig så med tanke på hur jag såg ut så skrämde jag då ingen i alla fall:)

Mormor har passat Ebba för första gången idag och hon njöt av att få ha henne för sig själv ett tag. Under tiden var vi på dop för Elin!
I kväll bjöds det på middag hos mamma och Ulf och nu ligger vi helt utslagna i sängen. Får höras mer en annan dag för nu ska jag SOVA!!!!

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Mala

Jag hoppas att det bara att hon hade en fis på tvären så att hon fortsätter att vara lika snäll som hon varit hittills.

Kan tänka mig att Mormor Annika njöt!

Känns så tryggt att lämna dom hos mormor!

Hoppas ni får sova gott inatt. Själv ligger jag oxå redan.

Ses imorgon

2011-10-23 @ 22:30:42
Postat av: Linda

Tack för att ni kom :) Alltid skönt att få va lite barnlediga å alltid lika kul för mor/far föräldrarna att skämma bort sina barnbarn :)

Hoppas ni fick mer sömn i natt,hoppas vi ses snart igen så jag får mysa med lilla Ebba :D Kram på er!

2011-10-24 @ 12:36:56
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0