Fredagen den 21:e Oktober

Dagen idag kunde inte börjat bättre än vad den gjorde.
Ebba väckte mig strax efter kl 8 för då var hon minsann hungrig så självklart gick mamsen upp o fixa mat till henne. När Ebba ätit färdigt låg vi kvar i sängen o mös en lång stund :) Jag kan verkligen inte få nog av henne, kan ligga o titta på henne i en evighet. Goa unge! efter ett tag orka hon inte vara vaken längre så medan hon sov passa jag på att äta lite frukost jag med.
Strax efter kl 9 väckte jag Glenn och när han hade fått frukost i magen begav vi oss ut på en långpromenix i de härliga höstvädret. Påvägen hämta vi även upp Max så när vi lämna tillbaka honom blev de en fika hos Pappa/morfar och Karin.

När vi kom hem igen var Ebba hungrig och när hon ätit fick hon ner i badet. Lukta bara gammal sur mjölk o spya :/
Hon bara älskar att bada och njuter för fullt så länge hon ligger i vattnet dock inte lika kul när man ska upp i kylan igen o få blöja på sig då skriker vi gärna.





Efter ett skönt bad blir man väldigt TRÖTT!!



Annars har dagen gått i lugnets tecken. Jag har hunnit med o baka en kaka och packa några lådor. Känner mig nästan lite stressad nu, flytten går om en vecka o vi har fortfarande ganska mycket kvar att packa men jag ska säkert hinna har ju som sagt en vecka på mig.

Men nu ska jag fortsätta och bara njuta o mysa med min lilla familj!
Ha en bra fredagkväll allesamman.

Mamma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va GO hon är!!! Ska bli kul att hälsa på lilla familjen i nya huset!

2011-10-21 @ 21:20:01
Postat av: Mala

Låter som en toppendag! Själv har jag fått några timmar egentid, lovely så här en fredag!

2011-10-21 @ 22:01:24
Postat av: Jenny

MYS!

2011-10-22 @ 12:19:39
URL: http://naughtynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0