Huset är VÅRT

Idag fick vi äntligen nycklarna till huset så i natt sover vi sista natten i lägenheten och sista natten i Sandvången. i morgon går de stora flyttlasset och det ska bli så skönt.
Idag har vi flyttat över lite lådor, blommor och min Kartell lampa som är en väldigt kär ägodel för mig.
Nya soffan och matbordet är på plats och jag längtar verkligen efter att få doffa röven i en soffa och få sitta vid ett matbord och äta middag!

Det enda som var lite trist idag när vi kom till huset var att vi insåg att vi verkligen måste måla i nästan alla rummen, detta syntes först nu när den andra familjen flyttat ut och plockat ner alla saker från väggarna men men de får komma sen och sen kan det ju vara lite kul och få göra fint till sig själv.

Så i morgon har vi inget internet och det nya blir inkopplat om ca 4 veckor! Hur ska jag klara detta?

Nu har jag en väldigt gnällig liten tjej här sidan om mig som jag får ta hand om.

Ha en mysig fredag själv lär jag nog snart gå i däck om den lilla oxå vill detta.

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Veronica & Julius

Så sant så! Jag har 15 kg kvar men gick upp över 30. Känner ( är) fet och ful. Du ser smal ut på bilden:)

Lycka till med huset, det är en sådan befrielse;)

2011-10-29 @ 11:34:54
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar din blogg, jävla internet!//Mala

2011-11-09 @ 13:04:24
Postat av: Sandra

Saknar också!! Du får skaffa appen till telefonen :)

2011-11-09 @ 16:47:09
Postat av: Jenny W

Hallå va fan händer här inne... ekar ju tomt ???!!!



Koppla in iphonen till datan så har du internet =)

2011-11-09 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0