Heldag hos pappa

Vilken härlig dag det har varit. Sommarvärmen hitta tillbaka för ett litet tag men ack så skönt. Nu regnar de dock igen men man får ju njuta av den sista värmen så länge det bara går.
Har spenderat hela dagen hos Pappa och Karin för inte kan man sitta inne i en lägenhet och trycka när det är fint väder. Passa även på att ta med mig babykläder hem till pappa så jag tvätta och hängde ut på tork. Så nu är där kläder redo och färdiga för en liten kotte. Så nu när kläder och filt är tvättat kan jag börja packa BB-väskan!
Som sagt har vi varit hos pappa och karin hela dagen suttit ute i trädgården och snackat, snackat och snackat. Fick även god middag Chili con carne innan vi åkte hem och det är aldrig fel.

Nu sitter G o spelar och jag ska krypa ner i soffan. Kan ni gissa vad jag ska se på TV i kväll?
Precis jag ska se IDOL som börjar i kväll och jag har längtat.
Så jag ska faktiskt riktigt njuta av säsongspremiären av idol och till det ska jag smaksa i mig lite chokladpudding, inte nyttigt jag vet men men det är förbannat gott.


Kommentarer
Postat av: mala o Axel...

låter som en fin dag.

trädgård och middag är en fin kombination.

snart vännen...

Jag ska också njuta av idol, kolla alla dårar som gör bort sig.

2011-09-04 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0