Inte på topp

Jag är galet trött om dagarna och hade lätt kunnat sova dygnet runt känns det som.
Har fortfarande värk o sammandragningar från och till och ryggen ska vi inte snacka om.
Magen spökar lite och jag har ett lätt illamående hela tiden. Låter de härligt? Någon som vill byta?

Så nu får bebis gärna sluta busa och spela oss ett spratt och koma ut till oss istället det hade varit så mkt roligare.
Känner inte att jag har något direkt att blogga om eftersom mina dagar nu består utav att ligga i soffan.

JAG TYCKER FAKTISKT SJUKT SYND OM MIG SJÄLV JUST NU!

Hoppas ni har en bra dag/helg och njuter utav sol och värme.


Kommentarer
Postat av: malin o axel

men du vännen, sov dygnet runt, det är inget som hindrar dig. Nu sista tiden får du bara göra vad du vill och sova och ta igen dig inför komma skall.

Antagligen kommer tösen tidigare och eftersom hon gör det så kommer hon nog bara sova sova sova eftersom hon egentligen skulle legat i lilla maggen. Så då får ni passa på att vila och ligga och sova på din mage.

Säg till om du vill att jag ska komma upp och hålla dej sällskap, det gör jag och Axel gärna!

2011-09-24 @ 18:45:14
Postat av: Linda

Men Emma bara sov å vila,passa på nu för sen blir de vakna nätter :) kroppen måste vila inför förlossningen så sov dygnet runt,inget hindrar dig. Tror inte du behöver må såhär så länge till då jag tror bebben kommer innan bf. Bara sä till om de e nått vi kan göra(kan tyvärr inte ta bort de onda :) ) Ari tyckte grymt synd om dig sist han hade vatt hos er! Skickar massa styrke kramar

2011-09-24 @ 21:45:19
URL: http://lindas...
Postat av: Veronica & Julius

Du kunde fått havandeskaps förgiftningen av mig... Säng liggande i 5 veckor med diverse symtom;) men du glädj dig över att det snart är över;)

2011-09-25 @ 00:01:36
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0