Vecka 33

Idag går vi in i vecka 33. Vi har 7 veckor kvar att traska tillsammans. Tänk att vi redan nu har vandrat i 33 veckor, men det börjar kännas i kroppen. Allt är mycket tyngre, man är inte längre speciellt smidig, fötter och händer svullnar lite lite om dagarna och jag är väldigt trött.
Bebisen sparkar inte längre utan bökar och knuffar mest hela tiden. Jag längtar ofantligt mycket tills vi har vår lilla skrutt här.
Eftersom vi var på UL i torsdags vet vi om att skrutten vägen 2166 gram och är ca 44 cm lång! Bebisen så att  huvudet pekar neråt i bäckenet.
Själv har jag gått upp 11 kilo och jag hoppas det inte blir allt för många kilo till.

Jag vill självklart inte ha en bebis som föds allt för tidigt men hade jag själv fått bestämma så hade den gärna fått titta ut till oss om ca 4-5 veckor. För jag längtar inte bara enormt efter bebis utan även att kunna röra sig normalt, kunna ligga skönt i sängen när man ska sova, kunna ta på sig ett par skor utan att bli helt flåsig. Men jag kan ju inte bestämma detta så jag får snällt vänta.





Ni får bortse från den skitiga spegeln och min blega kropp.
Dagsfärska bilder nu direkt från morgonkvisten!


Kommentarer
Postat av: Mala

Du har verkligen bara en kula, superfin!

Du vännen det är väl 8v kvar om du traskar in i vecka 33. Men vi hoppas den kommer om 7 veckor.

Jag längtar också efter eran bebis. Få snusa o gosa lite!

2011-09-04 @ 09:59:16
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Så fin du är Emma!!

Snart så har ni ert lilla knyte hos er!! Helt underbart!!

2011-09-04 @ 10:06:36
Postat av: Linda

jättefin mage :) längtar oxå till er bebbe kommer ju,mysa bebis,dom luktar så speciellt när dom e nyfödda :)

2011-09-04 @ 19:21:56
URL: http://lindas....
Postat av: Angeliqa

Så fin mage :)

Nu är det inte långt kvar. Snart får du sitta med det lilla livet i famnen och mysa hela dagarna!

Det är ljuvligt

Kram Angeliqa

2011-09-06 @ 12:07:46
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0