Fredag

Hela veckan har varit så trist men konstigt nog går tiden minst lika fort i alla fall fast att man ingenting gör.
Tiden fördrivs framför datan, någon film eller serie o ja soova.
Blir en hel del promenader för att rensa hjärnan på allt som snurrar men det går. Jag kämpar och jag ger banne mig inte upp.

Denna veckan har det tittats på två lägenheter men nä fy, hur bor folk egentligen?
Att komma in i en lägenhet som luktar kattpiss o skit, med skit precis överallt o bara äckligt. Hur kan man ha det på detta vis? Den lägenheten blev de då inte i alla fall.
Men nu har jag sökt en bostad bums och jag hoppas för GUD att jag får den, att jag kan få fixa och göra den mysig där jag bara kan vara jag och framförallt må BRA!

Ikväll jobbar M så jag drog upp Malin från soffan för att göra mig sällskap på en liten promenad, men så liten blev den då inte lite mer än en timme men skönt var det och kul att få träffa dig och bara snacka skit. Saknar det och det är allt för sällan enligt min mening som vi ses.

Nu har jag tänt alla ljus som står framme och jag ska krypa ner i soffan och ha fredagsmys med mig själv:)
Det står "Idol 2009" på schemat, näst sista avsnittet sen har vi en vinnare i år med.

Helgen har nog inte allt för mkt att bjuda på. I morgon kommer M:s styvpappa och hämtar lite utav mina gamla möbler som jag inte längre vill ha. Jag tränar en peng på de och slipper släpa på möget. Bara positivt med att sälja:)

Ha en skön kväll o helg kära läsare jag ska försöka men min irritation bara bubblar.
& dig J bara hatar jag väx upp och sluta bete dig som en fjortis.

/LArveN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna dra upp mig ur soffan fler ggr! Det behöver jag!

2009-12-05 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0