Lägenhet

Idag fick jag ett samtal som gjorde mig så glad men samtidigt så chockad.
Det var Anders från Landskronahem som ringde för att berätta att han hade en lägenhet ledig till mig.
Så kl 14.45 gick jag för att titta på lägenheten och sa ja direkt.
Lägenheten är jättefin men det finns alltid något man vill ändra men det får komma med tiden.
Som sagt jag blev glad men endå ledsen på ett sätt, väldigt blandade känslor men jag vet att detta kommer bli superbra i slutänden.

Jag kommer numera ha min adress på RINGVÄGEN 10B, i morgon har jag nycklarna i min hand och lådor ska börja flyttas.

För övrigt har det inte hänt så mkt, igår låg jag i sängen hela dagen med ett huvud som bulta och en hals som svider och river och bara gör sådär ont.
Gick faktiskt upp och ut för att snabbt ta mig till haralds och köpa köttbullar med mos och posta ett brev. En urtrist dag.

Dagen idag har som sagt bestått av lägenhetstitt, lek med "syskonbar" och ett besök hos syster i Malmö.
Nu soffan och kanske en film.

HejSvejs

/LArveN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0