Mys

Idag kom Malin hem från BB och på plats när hon kom hem var jag och Marcus.
Så idag har vi fått oss vars en stor dos av MYS, man vill bara inte släppa honom och man kan titta på honom i evigheter. Han är så fin och gissa om man blir sugen på en egen? Men först får man ju hitta någon att skaffa detta lilla knyte med.


Julafton om tre dagar och nästan alla klappar är klara två kvar som ska fixas i morgon sen kan jag pusta ut.
Snön ligger fortfarande kvar och det är isandes kallt ute och jag bara älskar det. Snälla låt oss få en VIT jul i år.

/LArveN






Marcus & hans brorson som ännu ej fått något namn!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har jag läst alla inläggen. Du är så stark och duktig Pemmi och jag är stolt över dig. Du fixar allt. PUSSS

2009-12-22 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0