Vilket slut

Vilket slut på en annars bra julafton.
Ringer du mig o frågar när jag ska komma hem för att du ska kunna träffa den jävla J i fred elr vad handlar allt om?
Du säger du ska hem o lägga dig men ringer henne direkt o sen kör du hem där.
För mig é de inte ok när du säger till mig att du inte vill att jag ska träffa någon innan vi flyttat ifrån varandra.
Eller det är ok när det gäller dig?

Jag har sagt de förr o jag säger de igen, vill du att vi ska kunna va vänner vet du vad jag tycker o tänker, sen é de upp till dig om du vill mista de som en gång i alla fall har varit bra.


hoppas att alla ni andra haft en bra julafton.
Och du J kan du inte bara vänta några dagar till innan du drar o sliter i honom?? Vad é de du inte har förstått?

/LarveN

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fy fasen vad störigt !

2009-12-28 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0