Ännu en underbar dag

Sol, sol strålande sol.
underbart vårväder och även denna dagen har spenderats på balkongen.
Jag har även hunnit med en runda till Salong By Me och fått mina ögonbryn fixade och det var banne mig inte en dag för tidigt.
Nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli 17.10 för då ska jag och Martin bege oss ner till Basilika och få lite mat i våra magar innan vi ska titta på Magnus Betnér.






Igår fick jag se ditt face och prata med dig ett tag. Riktigt skönt och få prata av sig lite.
Dessutom längta du hem lite:)
Men jag saknar dig lika mkt för de!!

/LArveN


Kommentarer
Postat av: Mala

Hoppas ni får kul på Betnér ikväll!

2010-04-15 @ 19:16:24
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0