Du e de finaste jag vet

Jag sitter rakt upp o ner i soffan och det bara kommer över mig.
Tårarna bara rinner på mig! Jag är verkligen inne i en gråtperiod känner jag.

Jag saknar dig ja hela din familj men framförallt dig.
Du fanns alltid där när man behövde det som mest men även förtjäna det som minst.
Finaste Anna vad jag önskar att du funnits på denna sidan, det gör så fruktansvärt ont att veta att jag inte kan ringa till dig och få höra din röst, jag kan inte krama om dig, inte höra ditt underbara skratt, du fick alltid en på bra humör. Du finns för alltid i mitt <3 min älskade vän.
Jag är evigt tacksam för den tiden jag fick med dig och allt vi hann uppleva tillsammans. Men där fanns så mycket mer som vi skulle göra, vi hade ju hela livet framför oss. Det var du och jag mot världen ju.

Men jag vet att jag en dag får träffa dig igen, och fram till dess vakar du fint över mig.
JAG ÄLSKAR DIG.





/LArveN

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh Pemmi. Jag kan aldrig föreställa mig hur ont det gör. Men jag lider verkligen med dig när jag vet och ser att du saknar dom/henne så mycket. Hade jag kunnat hämta ner henne från himlen till jordelivet igen till dig så hade jag gjort det vilken sekund som helst.

2010-04-21 @ 12:02:36
Postat av: Mala

Usch ja livet e orättvist många gånger. Man önskar att man inte vet hur det känns att mista en nära. Ni kommer att ses igen och under tiden får du leva för Anna också här på jorden.

2010-04-21 @ 13:22:56
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0