Måndag

Sega Måndag.
Vilken trist o grå dag det varit idag!

Har i alla fall varit iväg o hämtat paket på posten, fixat fötterna och unna mig även att gå och få ögonbrynen plockade vilket verkligen behövdes.
Men vad händer mer idag då? Det finns ingen att leka med ju:(

Ännu en underbar helg har passerat och jag blir bara så glad när jag tänker på allt.
Du är allt rätt bra speciell!!

Nä jag har verkligen inget kul o skriva idag, ska gå o hämta täcket o lägga mig i soffan o mysa fryser så, svinkallt ute.

/LArveN







Vem är du förresten som kommenterat anonymt på mitt inlägg där jag skriver om häxan??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag snokar :)

Happy feet för dig idag då...Underbart :)

Mera spa saker i vinterkylan röstar jag för

2010-02-08 @ 21:54:23
URL: http://sayitwithasong.wordpress.com
Postat av: Malle

Den personen som e speciellt vill jag gärna veta vem =) Jag hade också behövt fixat fötterna!

Puss

2010-02-08 @ 22:15:29
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0