Fredag!

Jag kunde inte somna igår kväll. Det var längesedan sist jag bara låg och vred och vände på mig, jag har ju vant mig redan vid att sova själv men eftersom det inte gick igår startade jag en film.
Jag tittade på DAGBOKEN, det är en av dom bästa filmerna som finns.
Men denna kropp var nog inte redo för en riktig kärleksfilm än och tårarna bara forsa ner för kinderna. Varför kan inte livet ibland bara vara som i en film?
Runt kl 04 tittade jag på klockan en sista gång sen har jag nog somnat strax där efter.
Men som sagt är det en film jag rekommenderar så är det Dagboken!
                                                       

                                             

Då var det fredag igen, dagarna bara springer ifrån en och trots det har jag inte gjort speciellt mkt de sista två dagarna.
Onsdagen spenderades hemma med dammtrasan,dammsugaren och moppen. Fick även strukit mina gardiner och det var ju inte en dag för tidigt med tanke på att jag på måndag har bott här i 4 veckor.
På kvällen dör Mallan upp för en kopp Te och en massa prat, alltid lika trevligt:)
Gårdagen spenderades i tvättstugan lika roligt var gång! Lina trilla in genom dörren runt kl 16 o sen blev det middag, vin o en massa prat.
Runt 21 blev det en snabb vända ner till de berömda solariena på Järnvägsgatan med Mallan, det funkar ju inte att vara vitare än ett lakan!

Och nu är det då fredag, som innebär fredagsmys om man inte är själv. För för mig blir det bara FREDAG.
Vad ska hittas på idag?
Jag vill på bio o se snabba cash, mkt för att Joel kinnaman spelar huvudrollen. Där är något med honom som inte går att förklara riktigt:) Någon som vill följa med och se filmen?





Nä nu blir de snart en promenad, ska nog ringa o väcka M och fråga om han vill hänga med?

Jag saknar dina mess o ditt sällskap!!

/LArven


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh dagboken. Den är såå underbar. Det kvittar nog vilket stadie jag är i livet så bölar jag alltid som en liten unge till den filmen. Låter som du har haft en bra och fylld vecka och det glädjer mig. Hoppas du får sällskap på bio ikväll också. PUSS

2010-01-22 @ 16:30:55
Postat av: Mallan

Jag håller med dej Emma, Joel Kinnaman e speciell. Jag blev lite kär i honom i de Johan Falk filmerna! Och som sagt nu ska vi båda två på bio idag. Imorgon blir det nog ett glas vin eller två för våran del! =) puss

2010-01-22 @ 17:15:18
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: knas

du har väldigt bra filmsmak :D

2010-01-31 @ 18:16:40
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0