Ljuva söndag

Åh idag är jag trött, ja jag vet jag ska inte gnälla har fått de berättat för mig!!
Men jag är verkligen snortrött idag, är ju inte van vid att jobba o gå upp tidigt o har man sen sovit ruggigt dåligt på natten för att man kokar så varm man är o ligger vaken i två timmar så får man lov att vara trött.
Hade tur idag o fick sluta två timmar tidigare:) SÅ jag tog min stålhings o cykla hem till G.

Film, ja de blev inte så mkt film för min del så jag somna ganska gott i 20 min:)
En massa skratt som vanligt.
Jag kommer sakna dig mega super mkt nu när du ska vara borta i två veckor men jag hoppas på att du dyker upp till helgen igen!!

Carolina, säg att du jobbar i morgon? Allt är så mkt roligare då.

Kanske ska försöka få lite mat i magen då de kurrar lite. Äter ju så kasst nu när det är varmt då man inte känner någon direkt hunger.

Inget kul o berätta som vanligt men skönt o få skriva av sig lite.

Jag mår så bra, o det är en så himla skön känsla. En pirrande känsla i hela kroppen.

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha jag menade inte så och det vet du. Jag tycker bara att ett litet problem blir större om man gnäller och klagar över det. Livet är ju inte alltid en dans på rosor och det är inte lönt att gnälla över. Självklart får man lov att göra det ibland men det känns som onödig energi att lägga på saker som att solen skiner även när man jobbar :) puss hjärtat

2010-07-05 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0