Torsdagendentjugoniondejuli

Jag lever!!
Sorry om jag varit dålig på att uppdatera men har inte riktigt känt för att sitta vid datan.
Har jobbat ganska mkt och sen har min tid spenderats tillsammans med G.
två helt underbara veckor o de kommer kännas tomt när du sen börjar jobba igen.
I morgon och på lördag är jag ledig så i morgon hade vi tänkt köra mot Gävle för att hämta hem en sak till G men vill inte berätta än vad för något vi ska hämta.
Men de blir säkerligen en trevlig biltur fram och tillbaka. Gillar man sällskapet är allting toppen även om man ska sitta i en bil en hel dag.

Nu ska jag fortsätta att jobba vilket jag verkligen inte känner för och speciellt inte idag när regnet bara totalt öser ner men det får ju gå.

Hoppas att ni oxå har det hur bra som helst och mår toppen?!!


Kommentarer
Postat av: Mala

Hoppas du införskaffat dig ett regnställ iallafall =)

2010-08-01 @ 13:44:39
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0