100623

Så i morse fick jag då äntligen tagit mina blodprover för att se om jag passar som blodgivare och framförallt kolla så att jag är frisk. Men jag känner mig i alla fall fullt frisk men som sagt återstår o se vad provsvaren säger.
Jag hade ett bra blodvärde om inget annat.
Tjejen som tog dessa prover på mig är ett ansikte jag känner igen och brukar faktiskt läsa hennes blogg, duktig på att sätta nålen kändes inte ett dugg:) Men å andra sidan brukar jag inte vara speciellt känslig.



När jag kom hem betalades det räkningar, först var jag jävligt glad för att jag ått en massa pengar insatt på kontot men efter att alla räkningar är betalda är jag ju minst lika fattig igen som jag var innan jag fick pengar. Men det löser sig alltid och jag har ju faktiskt tak över huvudet ännu en månad!!

Annars har jag tvättat lite idag och på eftermiddagen blev det även ett besök ute i Teckomatorp. Trevligt trevligt där jag hjälpte till och färga håret på Dan o Johannes.

Nu sitter jag och väntar på att pappa och styvmor ska komma med Max, ska vara hundvakt nu i några dagar så nu ska jag allt ut o promenixa o röra på fläsket.

I morgon ska jag upp tidigt, kl 06 ringer min klocka då ska jag hinna ut en runda med max, få i mig frukost och göra vid mig. Kan bli svårt framförallt och somna i kväll inte van vid att gå upp tidigt på morgonen vilket innebär att jag sällan kommer i säng i tid men de ska nog gå bra. Var ju dock 9 månader sedan jag var uppe tidigt sist.

Ha en fortsatt bra kväll alla.
Själv ska jag ta o ringa G nu!!
Åh M.C dig hoppas jag verkligen på att få träffa snart. 4 veckor utan dig är länge.


Kommentarer
Postat av: Mala

du får säga till om du vill ha sällskap när du ska rasta max. Denna veckan har varit sjukt intensiv bara.

Bra intiativ till blodgivare! Ska jag nog oxå bli. det borde fler bli! Är det i stan?

Kram

2010-06-23 @ 21:56:33
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0