2 Juni

Idag har varit en riktigt skön dag, inte rolig men skön.
Började dagen redan 09.20 då jag för första gången på länge tog en morgonpromenix!
Solen har gassat hela dagen, blå himmel o underbart varmt ute.
Dagen har spenderats i min ensamhet på balkongen och bikinin kom på för första gången i år:)
På ett sätt kan det vara skönt o vara själv men samtidigt är de jävligt jobbigt, jag tänker, funderar o analyserar på tok för mkt. Jag vill inte men de bara snurrar i huvudet på mig.
Gud vad jag vill börja jobba nu, slippa ensamheten o slippa tänka så mkt, jag orkar inte de längre.
Jag trodde jag slulle känna mig piggare och gladare nu när solen visar sig men de känns verkligen inte så.

Snälla, låt det bara hända något kul SNART!!

Har även hunnit med o få undan min tvätt och hjälpt M med och plantera lite växter så hans fönster kan bli lite fina igen=) Hoppas du blev nöjd?

Why isn't my heart meant for you
Jag saknar dig så jäkla mkt men vet inte hur jag ska säga de till dig för att du inte ska dra dig undan mer än vad de redan känns som du har gjort.

De är tur de ibland finns foton man kan drömma sig bort i!

Ne middagen är uppäten och tja vad händer nu då?
En film kanske för ovanlighetens skull?=)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Imorrn kommer jag och förhoppningsvis förgyller din dag ett litet tag ialf... =) svara på facebook chatten nu då!!!

2010-06-02 @ 20:56:49
Postat av: Marcus

I´m happy!

2010-06-04 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0