Åh

Det känns som jag befinner mig i en djup svacka, jag är deppig, smått irriterad och vädret gör det inte ett dugg bättre. Det är bara grått o regnigt och blåsigt. Jag vill ha SOMMAR och SOL!!
Jag vill ta mig ur min svacka men den känns djup och det känns som en lång uppförsbacke innan jag når toppen igen.

Jag är inne på femte dagen som är så innehållslös eller ja fjärde i alla fall.
Det händer inte ett skit om dagarna och alla är upptagna på sitt eget håll.
JAG VILL BÖRJA JOBBA NU!
Men eftersom de pissregnar idag fick jag städat och bäddat rent.
Har även sorterat ut litta gamla kläder ur garderoben som bara ligger där i alla fall.

Söndagen var en mysig dag i alla fall som jag fick spendera med min fina Sandra.
Jag är glad för att du finns, med dig kan man prata om allt, lätta sitt hjärta och få goda råd på vägen.
Tillsammans med Sandra blev det bio i HBG på kvällen och som ni redan vet blev de SATC 2. Lite besviken på denna film elr hade jag för höga förväntningar. Men man fick sig ett par goa skratt i alla fall o eftersom första filmen finns i samlingen så kommer naturligtvis även andra filmen få din plats i hyllan.

  

På torsdag kommer Jenny hit på frulle, ska bli riktigt kul evigheter sen vi sågs bara hon och jag och snacka en massa skit. Måste ha varit strax efter studenten som vi sågs själv sist. Så de ser jag fram emot.

Ska försöka få med mig någon till IKEA i veckan oxå, vill få upp mina tavellister så jag kan få upp alla fina foto på väggen.

Nä jag får väl återgå till mina filmer, längesedan jag tittat så mkt på film som dessa dagarna.
Igår såg jag en riktigt bra film, gammal men ruggigt bra,
MAN ON FIRE
Tack för de filmtipset M.C!






Hoppas på att få träffa dig snart igen, snart en vecka sen men det är alltid lika mysigt.

Hoppas ni har roligare dagar än vad jag har.




Kommentarer
Postat av: knas

jag är ledig varannan vecka :p

2010-06-01 @ 15:56:16
URL: http://knasis.blogg.se/
Postat av: knas

att alla är upptagna & jobbar. inte jag :)

2010-06-01 @ 18:25:38
URL: http://knasis.blogg.se/
Postat av: knas

du får hänga på glenn hit :p haha.. :)

de ska se sherlock holmes :)

jag såg new moon på bio två ggr, älskar!

men drygt av g att sno min man :p

2010-06-01 @ 18:32:52
URL: http://knasis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och jag är glad för att kunna finnas i ditt liv och för att du finns i mitt. Jag gör mitt bästa när det gäller att både lyssna och ge goda råd. Du vet att jag står bakom dig oavsett vilket och vad som händer. Du betyder otroligt mycket. PUSS

2010-06-01 @ 18:55:18
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Jenny

du.... jag ser också framemot torsdag. Det va för länge sen vi sågs bara du och jag...

2010-06-01 @ 21:41:08
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Mala

man kanske ska se filmen du har tipsat om. har inget minne att jag sett den.

Fast nu ska ja kolla på Satc 1.

Puss

2010-06-01 @ 22:47:16
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0