Åska, blixt, ösregn, hagel och även SOLSKEN

Idag har jag tränat igen, kan knappt fatta det själv att jag verkligen tog tag i mitt liv igen och tog mig till träningen.
Jag kommer nog ha en grym träningsvärk i morgon men det är det lätt värt. Fy fan rent ut sagt vad skönt det var att få träna igen men visst kändes det att jag inte tränat sen i slutet av Oktober.
Denna gången ska jag inte ge upp och jag ska försöka att hålla motivationen på topp hela tiden. Med hjälp utav Elli ska nog allt gå hur bra som helst.
Var faktiskt och handlade med henne nu i kväll, hon plocka bara ner en massa nyttigheter i korgen så kanske jag från och med nu även kan bli duktig på att äta igen och inte slarva så mkt som jag faktiskt gör. Glömmer ju jämt bort att äta och det är inte heller bra. Så nu är det SKÄRPNING!!

Har mellan skurarna idag även hunnit med en runda till Elgiganten där det inhandlades högtalare till min data så nu kära grannar får ni hålla för öronen:)

Annars har dagen varit ganska så lugn och kommer fortsätta att vara det oxå.
Ska se om där går något kuligt på TV ikväll annars får de bli en film.

Att man kan sakna en person så mkt som man faktiskt gör. Tycker det är väldigt konstigt och varför gör jag det egentligen? Det ger mig väl ingenting? Du har oxå börjat bli väldigt konstig men det är kasnke för att ni har så mkt att göra.

Om inget annat är det kul att G ringer så mkt som han gjort de sista dagarna. De tyder kanske på något i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Mala

Halloj! Vad duktig du e som tränar! Hör av mig imorgon efter jobb. Sov så gott! Puss

2010-06-15 @ 22:31:36
Postat av: Mala

supergoda, som vanligt!

japp promenad snart igen!

2010-06-16 @ 20:53:46
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0