En himlans bra Måndag

Åh vilken bra dag jag har haft idag.
Vaknade faktiskt idag utav att solen sken in i mitt sovrum och genast blev jag på ganska bra humör sen har det bara fortsatt.
Pratade med Sandra när jag satt och åt frukost om när jag ska jobba tillsammans med henne en dag för att friska upp minnet från föregående år innan mitt sommarjobb nu drar igång vecka 26
Och när vi snackat klart om jobb kom vi fram till att även Sandra var ledig idag så vi cyklade faktiskt ner i stan och fikade på 261 där det blev en god sallad med lufttorkad skinka, mozzarella och soltorkade tomate mmm den var så himla god och självklart hade vi hur mkt som helst att prata om. Himla trevligt och måste göras om snart igen, när vi endå var nere i stan tog vi en sväng i butikerna och jag fick med mig en klänning hem.



När jag sen kom hem hann jag inte vara hemma många minuter innan min fina kusin Anna kom på ett efterlängtat besök. Kaffe och ja lite onyttigheter oxå det slank ner ett winerbröd till det. Och vi hade oxå väldans massa mkt att snacka om. det är så skönt att få ventilera sig med andra och få en annan syn på saker och ting. Jag är så glad att jag fick ha dig här i så många timmar för mig själv för det händer inte allt för ofta. Ser verkligen fram emot en helg tillsammans med dig i Halmstad till sensommaren:)



Jag har idag även hunnit med en hel timmes telefonsamtal med G och det gav mig faktiskt ganska mkt och ännu bättre var att du faktiskt var på strålande humör idag, och det gör att även jag blir på bra humör sen kan jag inte hjälpa att jag hade velat slå den där E sönder och samman som bara förstör hela ditt liv igen.

Som ni förstår blev de inget tosse och inte heller fick jag se M.C men en annan gång. Jag får försöka tänka lite positivt men visst saknar jag honom massa mkt. Allting har en mening här i livet elr?

I morgon blir det träning för mig, jag känner verkligen motivationen komma tillbaka till mig igen och mycket är nog tack vare Elli, nu ska här bli änding på detta livet. Hoppas jag kan hålla det nu oxå så jag inte behöver göra dig besviken men jag lovar att jag ska verkligen FÖRSÖKA leva sunt.

Jag har idag även gjort en god gärning, jag har anmält mig till att bli blodgivare så i slutet av veckan hade jag tänkt ta mig till blodcentralen i Landskrona. Jag vill vara med och rädda liv!!

Nu ska jag faktiskt slänga mig på soffan och njuta ett tag.
Ha en fortsatt bra kväll kära läsare.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är i turkiet så det är bara att komma hit o slå mig om du vill det

2010-08-01 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0