Frukost med Jenny!!

Det har varit en ganska bra dag faktiskt.
Morgonen eller ja förmiddagen började med ett underbart besök av Jenny. När vi väl träffades o satte oss ner o snacka i lugn o ro känns det inte som det faktiskt är så längesedan som vi umgicks intensivt som det faktiskt är. Det är i alla fall en 5 år sedan. Det får vi banne mig ändra på nu. Jag inser nu hur mycket jag faktiskt har saknat dig. Så tack för en super mysig frukost och en massa snack du förgyllde verkligen min dag.

Strax innan Jenny skulle sticka hörde G av sig en smula fförvånad med tanke på att det varit väldigt tyst och lite sura miner från honom dom senaste dagarna. Men det var väl för att jag slängt iväg ett mess till honom på morgonen. Så nu återstår o se om allt blir till de "normala" igen.

Dagen har i övrigt gått i lugnets tecken tja egentligen precis som vanligt, solen har strålat från en klarblå himmeel även idag så eftermiddagen spenderades på balkongen och äntligen har jag börjat få lite färg på min vinterbleka hud=)

De här med och vara ensam är inte min grej som jag så många gånger förr har nämnt så efter ett tag på balkongen blev denna kropp rastlös, på med litta kläder o promenix skor o sen traska jag och hämta ut ett paket som kommit från H&M. Det var min efterlängtade jeansjacka, denna gången passa den och fick nu en egen plats på en hängare i hallen.
Men när jag kom hem från min promenix var det fortfarande varmt och sol så det blev balkongen ett tag till.

Det har pimplats en del rosé här i min ensamhet idag men vafan har man ingen att dricka det med får man ju göra det själv, dock godare i goda vänners sällskap.

Jag sitter i alla fall här i soffan med ett stort leende på läpparna just precis nu, M.C hörde faktiskt av sig i kväll efter några dagar då han varit tyst som en mus. Ännu gladare hade jag blivit om du tänkt komma hem en dag eller så=)
Det är alltid lika skönt och höra ifrån dig och jag kan inte sluta vara glad för min egen skull när jag får veta att det fortfarande inte är klart om fröken T kommer till Sverige eller inte. Jag hoppas ju fortfarande på att hon håller sig väck. Får man tänka så?

Jag tänkte fortsätta lyxa till de till mig själv denna kväll och gjorde därför en hallon/blåbärs paj som ska avnjutas om ett tag.
Funderar först på om jag ska höra med Fredde om han e sugen på en kvällspromenix, occh de var han så de blir röra på fläsket lite innan jag dimper ner i soffan för kvällen.

Ha en skön kväll i sommarvärmen!!





Kommentarer
Postat av: Mala

Mmm hallon o blåbärspaj lät inte alls dumt!!

Och jag tror att lilla larven e lite kär i den där lilla M C ;)



.... Och du jag är aldrig sen på att pimpla vin;)

2010-06-03 @ 23:39:20
Postat av: Jenny

jag håller med! det var som om tiden stått stilla... OMG det lät som nått från en kärleksfilm hahahahha. sex and the city tyckte jag va skit bra! har nästan precis kommit hem nu... B sover och det ska jag med göra. Ses snart igen!! PUSS

2010-06-03 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0