Gnälla lite bara....

Jag måste bara få gnälla lite i alla fall.
Varför kommer värmen o de underbart fina vädret nu lagom tills jag ska börja jobba?
Varför är det alltid så? Ja jag ska inte gnälla allt för mkt för jag spenderar mkt tid ute under dagarna men i alla fall.
Det är lite smått irriterande.
Sitter på balkongen o njuter för fullt nu innan det är dags för jobba kl 15.30.
Jag mjukstartar veckan med ett kvällspass idag sen är jag ledig Tisdag och Onsdag. I morgon ska det tvättas kl 7 sen ska jag banne mig ta mig ut till stranden:)

Helgen har varit toppen, jag har fått spendera den med dom jag älskar så då kan det ju inte bli mkt bättre.
En heldag med G igår är inte heller fel.
Jag förstår mig bara inte på dig och jag vill så gärna göra de. Kan du inte bara förklara?

Ha en underbar dag i solen kära läsare för det ska jag fortsätta ha nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0