IKEA och lite nya kläder

Sol, sol strålande sol och sommarvärme och jag min idiot rent ut sagt har spenderat dagen på IKEA!
Men man får allt passa på när där är någon vänlig själ som vill följa med.
Fick inhandlat lite smått o gott, bland annat födelsedagspresent till min kära mor och balkongmöbler till mig själv.
Men idag hade jag verkligen behövt en händig man eller en vänlig själv som hade velat hjälpa mig mintera lite möbler för ingenting vill som jag idag. Jag är helt knäckt och hela jag kokar, så jag la ner projektet för i kväll kanske ger mig på de i morgon igen annars får jag be någon snäll om hjälp. De löser sig alltid.

Har även under dagen hunnit med att inhandla lite kläder inför min kära kusins student på onsdag. Ganska nöjd och jag kom billigt undan.
I kväll har jag även fortsatt rensa ut lite kläder känns ganska skönt, ska bli ännu roligare och fylla på med nytt=)

Vad händer annars i helgen då gott folk?
Jag är trött på att vara ensam.

JAG SAKNAR DIG ENORMT MKT bara så du vet!



Kommentarer
Postat av: Jenny

I helgen blir det bara mys med mannen min. Vi ska käka god middag och dricka vino och kolla film. Jag har jobbat hela dagen så är lite lagom sleten. Imorrn blir det sova länge, sola, tvätta bilen och veckohandla. Så nu vet du... =) Puss

2010-06-05 @ 17:49:01
Postat av: knas

Ikea är ju typ en av världens bästa platser ;) hihi... Och skruva ihop möbler som är så kul. :)

2010-06-05 @ 20:58:35
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0