Lite shopping

Idag är jag trött, riktigt jävla trött rent ut sagt. Jag kunde banne mig inte somna igår efter att G och Henke gick hem runt 01.00
Dels var jag fortfarande lite små lullig i huvudet efter att de blev lite vin på Majas student och sen börja tankarna bara snurra och mala en jäkla massa när jag landa i sängen. Så sista gången jag tittade på klockan var den 03.30 så strax därefter har jag somnat. Det var bara det att min kära syster ringde och väckte mig kl 9 i morse, då befann hon sig på kastrup och invänta sitt flyg, hade tråkigt och ville ha lite sällskap och självklart var jag snäll och agera telefonsällskap.

Stack hem till pappa och Karin strax efter jag käkat frukost, var tvungen att stoppa en vit blus i tvättmaskinen med vanish då jag doppat hela blusen i min kopp med te, inga snygga fläckar men vanish är magiskt och allt försvann.
Senare på eftermiddagen ja självklart när det börjat regna stack jag och Karin ner i stan där jag shoppa lite. Tyckte faktiskt att jag var värd det nu när skattepengarna kommit och man levt fattigt länge. Så idag fick ett par G-star 96 raw förlja med hem tillsammans med ett nytt svart nagellack, ett ugglehalsband från gina som jag spanat på länge och likaså ett par svarta sandaler från Håkansson´s.




Pratade med M.C innan idag, kanske, kanske får jag se ditt face på söndag eller måndag.
Fixar jag bara en bil eller någon som kör mig till tosse kommer jag direkt. Jag saknar dig nu det är över två veckor sedan jag fick träffa dig sist. Så nu hoppas jag för fullt:)

Ne nu ska jag återgå till soffan och bädda ner mig under täcket, o hoppas på att jag somnar snart.

Mala jag saknar dig, när ses vi nästa gång?





Kommentarer
Postat av: Mala

fina skor, halsbandet e också superfint och det är säkert jeansen också!

kanske kan ses i helgen? söndag?

Puss

2010-06-10 @ 21:19:47
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0