Regn & student

Godmorgon elr Godmiddag kanske!
Fy regnet bara öser ner idag oxå, jag hoppas de drar förbi så vi slipper regnet framåt kvällen i alla fall.
För idag ska jag på min fina kusins STUDENT.
Maja tar studenten och med andra ord börjar jag känna mig gammal, det är hela 6 år sedan jag själv sprang runt med studentmössa och hade en sjukt roliga dag som jag aldrig kommer glömma. Det regna på oss oxå och lika kul hade vi för de men visst fasen hade det varit trevligare med en stor sol på en blå himmel idag.




Så nu ska jag snart se till och hoppa i duschen och fixa till mig.
Sen kommer Henke och snackar litta skit med mig:)

Pratade med G innan idag, jag säger bara en sak och det är tänk för fan en gång extra innan du bestämmer dig.
Jag vill inte se dig må dåligt, vara sur och irriterad. du är ju den där glada, spralliga, tokiga som inte har långt ifrån ett skratt och det är det jag tycker så mkt om hos dig.
Samtidigt var det skönt och få prata med dig idag, jag saknar dig enormt mkt, det börjar nästan kännas som när du var på GC!!

Ha en bra dag alla underbara.



Kommentarer
Postat av: knas

Hoppas ni har kul med att fira hennes student :)

2010-06-09 @ 19:00:54
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0