Regnet de bara öser ner....

Regnet har bara vräkt ner hela dagen men detta hindrade inte mig för att ta mig ut på en promenix.
Och faktiskt så var det ganska skönt!
I övrigt har det varit en ganska trist dag men jag har fått gjort en del.



Balkongmöblerna är äntligen monterade och klara, det underlättar om man gör rätt från början:)
Min fotovägg är också klar, hyffsat nöjd men lite nyare kort hade inte skadat.
Men helt plötsligt blev mitt vardagsrum lite mer personligt och det gillas.

Jag har fått prata med båda mina favoriter idag vilket gjorde att denna dag nästan blev riktigt bra.

Nu ska jag hoppa in i bingen, bädda ner mig och starta en film.
I morgon hoppas jag på sol och värme igen, idag har vi fått regn för en hel månad.

Sov så gott alla underbara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0