Solsken, gamla minnen, promenix

Åh idag har den där efterlängtade solen visat sig hela dagen och inte för en endaste liten gång gömt sig bakom ett moln vilket jag är väldigt tacksam för.
Jag var ju uppe tidigt idag redan halv 9 och ja det är tidigt enligt mig numera om vi diskuterar det här med tider om någon vecka har jag säkerligen ändrat min åsikt om det igen.
Efter jag fått i mig en smarrig frulle fixa jag till mig så jag kunde visa mig ute bland folk. Promenixa iväg för att jag idag skulle lämna blod men icke att det blev av. Jag hade ingen tid bokad vilket det inte står något om att man behöver så jag satt ju där och vänta i en hel evighet tills jag gick och frågade. Så idag blev det inget stick i min lilla arm men fick en ny tid till nästa onsdag.


Efter besöket på blodcentralen promenixa jag hem till T där hela dagen spenderats ute på balkongen i solen.
Gott sällskap och kaffe kan man leva länge på.
Åh vad det är roligt och snacka gamla minnen. Halv 4 när jag blev körd hem insåg jag att jag fått en härligt fin bränna på min ena arm men resten av kroppen är fortfarande lika vinterblek som innan.
Är det fint väder och jag hittar sällskap till i morgon så kanske det får bli stranden så hela kroppen kan få lite solstrålar på sig.

Efter att fina Mala slutat jobba idag blev de en lång promenix med henne i det fortfarande fina vädret. Det blev en runda på 58 minuter och 7429 steg inte så illa det inte. Avsluta vår power walk med en sväng inom netto där det inhandlades lite frukt och lime. Klockan var 18.10 när vi gick från netto och det var fortfarande 26 grader ute det är underbart ljuvligt, låt detta hålla i sig nu:)

Vad ska man hitta på nu då? Jag känner att humöret är på topp och jag är full av energi. Tänk att vädret kan påverka en så pass mycket som det faktiskt gör.

Jag kan meddela er att jag idag även har en GRYM träningsvärg, och på något sätt älskar jag känslan:)

Ha en bra kväll allesamman o njut av solen och värmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0