Strålande sol och super varmt...

Oj, oj, oj vad trött jag är. Mina ögon går redan i kors och klockan är inte mer än 21.10 just i skrivande stund.
Måste nog hålla mig vaken ett tag till i alla fall.
Var super kul att få jobba igen och träffa alla trevliga hemvårdare och snacka en massa strunt, det har jag saknat massor:)
Efter en trevlig dag fick jag en mindre trevligt bemötande när jag kom hem. En glad Max mötte mig men när jag kom innanför dörren såg jag först att det låg hundmat överallt i hallen och köket och när jag sen tar en kik in mot vardagsrummet inser jag att där ligger jord över hela golvet och så även en kruka som gått i tusen bitar. Min hund tror nog han är en katt som kan klättra i fönster men icke, han är inte så smidig.
Så idag har jag varit fruktansvärt irriterad på Max men de går väl över de med. Jag trötta ut honom med en lång promenad så nu ligger han o sover. (SKÖNT)

Blev god middag hos mamma i kväll, jag har det bra jag.
Midsommar i morgon, vad händer då gott folk?

Hoppas på lika fint väder i morgon som det varit idag för gud vilken underbar sommarvärme och strålande sol det varit idag.
Ska det fina vädret komma nu lagom tills jag börjar jobba tro? Aja jag ska inte klaga jag är ute mkt i mitt jobb under sommaren oxå.

Ne nu ska jag slökolla lite TV sen blir de bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0