Torsdagendensjuttondejuni

Mina fina ZINKHUS från Walter & Co har äntligen kommit. Strax efter två traskade jag och hämta ut ett stort paket på posten och där i låg mina underbaringar:)
Dessa har jaag velat ha väldans länge och nu blev dom då äntligen mina och jag är väldigt glad för de.

35 cm högt   28 cm högt

Annars, vad har jag annars hittat på idag? Jag har varit mest trött hela dagen då jag hade filmsällskap till halv 2 i natt och trots att jag kom i säng sent vakna jag tidigt. Märkligt så nu är jag väldans trött och hoppas på att kunna somna tidigt idag.
Men trots att jag varit väldigt trött idag tog jag mig till träningen och det var lika skönt idag som i tisdags. Jag älskar att få svettas mycket då vet man att man tagit i ordentligt oxå:)

Håller tummarna på att det kasnke blir GBG för min del i helgen men inget som är säkert ännu. Återsstår o se som sagt.

HA en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: knas

men jag blev glad när jag vann. Skrek och hade mig här hemma. Men lyckan var kortvarig.. :(

Yes, premiären är den 30:e, vi ska se den då :) Ska du gå och se den då?

2010-06-18 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0