Dåligt bloggande men inget ni missat

Ojdå jag har visst inte bloggat på ett par dagar men å andra sidan så har det inte hänt något speciellt.
Det har varit rena lyxhelgen för mig på ett sätt. det blev middag hos mamma både fredag och lördag och idag när jag hämta min cykel hos pappa fick jag underbart god där oxå. Jag har det nog ganska bra lilla jag ibland är det fint o vara minstingen i familjen:)
Så nu har jag ätit mat för en vecka framåt minst!!

I fredags åkte jag en tur med Karin till familia för att se om min bikini kommit in men icke, så jag hoppas att den kommer på måndag istället så det blev ingen shopping för mig. Middag hos mamma och senare på kvällen kom Elli hit för att vi sen tillsammans stack ner på stan en sväng. Det var ju som vi alla vet studenten i fredags och det märktes långa vägar när vi var ute. Vi blev inte kvar så länge men vi han kolla läget på både Akropolis och Inferno. Innan Elli körde mig hem sen gick vi upp om Tobbe som jag säkert inte träffat på 6 år. Det var riktigt riktigt kul o se honom igen så natten blev lång där vi hade ju massvis att snacka om. Elli tyckte nog inte vi var så roliga för hon somnade på soffan eller var hon bara rikitigt trött kanske:)? Kl 4 hamnade jag i min egen bingen efter en himla trevlig kväll. Jag tycker de är så kul att vi umgås igen jag o Elli efter ganska många år på vars ett håll.
Hela dagen igår var jag bara så jäkla trött, men jag fick undan all min tvätt, städat och bäddat rent och sen blev det som sagt god middag hemma hos min kära mor och sen spelade vi även bönspelet. Låter inte som det roligaste spelet men det är jäkligt kul.
Idag började jag dagen med att fixa om min fotovägg, och sen blev de slappa på soffan ett tag innan jag begav mig hem till pappa.

Det blir nog tyvärr inget Tosse i morgon och jag tycker det är riktigt tråkigt. Men delar man hus med flera andra som gärna är lite smågriniga är det kanske inte värt det. Men jag vill ju så gärna träffa dig det är snart tre veckor sedan jag såg dig sist. Så blir de nu inget i morgon hoppas jag på att du snart kommer hem i alla fall.



Och G dig tänker jag på en hel del om dagarna oxå, du låter så fruktansvärt deppig när man pratar med dig så man känner knappt igen dig. Jag vill ju inte att du ska må dåligt utan att du ska ha de bra.
Som du sa till mig innan idag
- Emma med dig har man alltid haft kul och skrattat
Kanske är de så att du saknar de lite men är för stolt för att erkänna det? Eller är det för att E inte vill att du ska umgås med mig, inte vara för tajt med mig?
Allting blir din förlust men jag saknar ditt sällskap i alla fall för innerst inne är du en riktigt tok.
Snälla ta bara ditt förnuft till fånga och inse att hon inte är bra för dig!

Och Mala när ska vi få tid att ses? Dig saknar jag oxå. I veckan ska det bli bättre väder så kanske vi kan ta några promenixer och få snackat av oss en massa då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0