100907

Det har varit en väldigt bra dag!
Jaag fick sova länge, hade dock kunnat sova längre men det gjorde inget att jag blev väckt 9:45 eftersom det var underbara du som ringde och väckte mig. Så dagen kunde ju inte börjat bättre.
Frullen slank ner i magen sen blev det duschen och därefter begav jag mig hem till min kära far och styvmor.
Det blev en runda på stan där det idag även handlades lite. Två tröjor, ett par skor la jag undan på Håkanssons till torsdag och ett skärp på olofsson´s. Nu undrar ni säkert varför jag inte köpte med mig det hem men till saken hör att dom var tvungna till att beställa hem det till mig.

Halv 5 kom underbara Mala som jag inte träffat på evigheter tyvärr men ibland blir det lite fel.
Jag är i alla fall väldans glad över att jag fick träffa dig igen, det är alltid lika kul.
JAG HAR SAKNAT DIG JÄTTE SUPER MEGA MKT SKA DU VETA!!!

Nu ska jag fixa lite mat innan det är dags att krypa upp i soffan, tända en massa ljus och bara mysa.
Och idag ska det kollas på Halv åtta hos mig och IDOL!!

Hoppas ni får en lika bra kväll som jag kommer ha. Okej min kunde varit en smula bättre om DU varit hemma men det får vara bra endå.


Kommentarer
Postat av: Jenny W

söta du! puss

2010-09-08 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0