Lite shopping

Ny vecka som bjuder på något skoj hoppas jag.
Dagen idag har gått i ett ganska lugnt tempo.
En styck frys har frostats av och en styck kyl har rensats och torkats av så lite duktig har jag varit i alla fall.

Kl 03.30 lämna du sängen för ytterligare en veckas jobb i Norrköping. Tycker du kan börja jobba här i närheten nu, de börjar bli trist utan dig mitt i veckorna men framförallt tomt. All värme försvinner när du ger dig av.
Som sagt måndag idag och min nedräkning har redan börjat till du kommer hem igen.

Kvällen spenderades tillsammans med underbara Carro på Center Syd.
Blev lite mat, lite shopping och en hel del struntprat och en massa skratt.Dock fick du inte tag i din duschvägg som vi faktiskt åkte iväg för att inhandla från början, men jag hoppas att det löser sig i alla fall. 
Gud vad jag älskar att umgås med dig, i din närvaro har man aldrig tråkigt.
När vi var inne på Bauhaus sprang jag på M.C. vilket var väldigt trevligt, hans face har jag inte sett sedan i Maj månad kanske.

Nu sitter jag i soffan efter en promenix hem från Carros syster. Det är kallt och höstigt nu men på ett sätt älskar jag hösten. Att få krypa upp i soffan och mysa och bara tända en massa ljus. Så G se till att kom hem igen:)

Så nu hade jag faktiskt tänkt ta och tända dom däringa ljusen, hämta täcke och kudde och bara krypa upp i soffan och slökolla på TV.
I morgon ska jag spendera tid med min kära svärmor vilket var allt för längesedan.


Kommentarer
Postat av: knas

Så mysigt :)



Mer sjuk idag, känns som om jag kommer ligga hela veckan :( Resan var helt underbar, ville inte riktigt hem..

När fyller du år då?



Btw, har skickat iväg inbjudan till G om min 25-årsfest & du är inräknad på hans inbjudan

2010-09-07 @ 14:38:06
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0