Tröttare än tröttast

Jag har varit ledig idag oxå tack o lov för det och idag har jag varit utanför dörren lite mer än vad jag var igår.
Följde med G till väla i förmiddags när han skulle klippa sig och passa då på att uträtta lite ärenden.
Blev en sväng till apoteket där allergipabletter och JÄRNTABLETTER inhandlades, hoppas dessa gör lite nytta så jag slipper vara så trött. Tänkte jag chansar på detta även om mitt jä'rnvärde var bra sist jag var hos BM.

Hade även fått en välkomstcheck hos Polarn och Pyret så en filt till bebis och hjälmmössa fick följa med hem.

  

När vi kom hem fixa jag till en smarrig rabarberpaj och sen bädda vi ner oss på soffan o kolla film och som vanligt somnade jag. Behöver nog all sömn jag kan få.
G jobbar i natt så jag får sova själv, jobb för min del i morgon hoppas på att må än lite bättre då. 8 arbetspass kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0