Solen har visat sig

Varför är det så att när man själv måste gå upp tidigt o för en gångs skull ställer klockan ja då fortsätter Ebba att tryna gott i ytterligare 1,5 timme?
Förmodligen har hon varit väldigt trött. Fast å andra sidan ska jag inte klaga för hon sover alltid bra o flera timmar i sträck på nätterna men de tär ju så typiskt. Jag hade mer än gärna sovit till halv 9 idag innan skruttan ville ha frukost men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen.

Varför jag gick upp tidigt idag berodde på att jag skulle vara hos doktorn kl 9 för att kolla upp min astma. Men det blir 2 besök till denna månaden hos farbror doktorn för att få en ordentlig koll på mig. Togs nya allergi tester idag oxå och jag fick väldigt positiva svar på dessa. Nästan alla mina allergier är borta, jag är så happy endast gräset kvar. Ja okej det irriterar mig mkt på sommren men det är ju endast någon månad om året:)

Har varit superfint väder idag så jag o Ebba har passat på att komma ut på två ganska så långa promenader det gäller ju att ta tillfället i akt när solen visar sig. Dick bitande kyla nere vid havet där det blåste ganska friskt.
Innan jag traska hemåt från min sista runda gick jag o unna mig en ny ljuslykta. Älskar ljus och ljuslyktor/stakar så nu fick ytterligare en flytta hem i min samling. En vit med rund kula!



Pappa Glenn jobbar till klockan 20 i kväll himla tråkigt så vi får roa oss själv.
Måste avsluta här då jag har en dotter som sitter o kräker ner sig själv just nu så det blir badet o nya kläder på henne. Så fick vi tiden till att gå lite:)

MAMMA

Kommentarer
Postat av: Maria - Albins morsa

Jag länkar direkt till inlägget



Ligger annars under JUNI, "Ta itu med fobin". :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0