Regniga, ruggiga söndag

Är det sommar eller höst? På fullaste allvar, det har regnat precis hela dagen, blåst halv storm och det är endast 13 grader ute. Ska vi få någon mer sommar i år? Annars lär hösten och vinter bli väääälllddiiigt lång!!
Eftersom det inte varit något vidare väder har jag inte heller gjort speciellt mycket. Svärmor har varit på fika och därefter har jag bara legat på soffan o kollat despan!
Ledig i morgon oxå men känner att jag nu måste göra något en smula rastlös börjar denna kropp bli när man inget kan göra. Så förslag på vad man kan hitta på kanske?

Idag är det ju söndag vilket innebär att vi vandrar in i en ny vecka. Nu är det hej hej till vecka 27.
Jag känner mig väldigt gravid nu, det rör sig i magen nästan hela dagarna och magen står rätt ut. Känner mig väldigt stor och större ska jag bli. Hade varit skönt om det varit över nu. Gillar inte att rumpa och lår har växt lite dom oxå men det är smällar man får ta. Jag har inte längre mycket till navel kvar vilket ser lite sjukt ut:) Känner från och till hur ömt det är i bäckenet. Men bebis väger ju ca 1kg nu så det är inte så konstigt att det känns tungt. Mår lite illa ibland på morgonen men det försvinner lika fort igen. Känner mig inte speciellt vacker utan bara otymplig och ful! Men snart snart är det över...






Kommentarer
Postat av: Malin o Axel

du är hur FIN som helst, precis som en gravid kvinna ska se ut =)

Tycker du om Despan?

Jag och mini kanske kan komma upp en stund imorgon?

2011-07-24 @ 19:01:47
Postat av: Anna, Amanda o Lillan

du är hur FIN som helst Emma! Det hör ju till att man växer!=) jag vet hur det är!!

det promenerar man bort sen!!

vi går in i nya veckor på samma dag, idg blickar vi in i v 38..o NU vill jag att det ska vara över!!

2011-07-24 @ 19:29:03
Postat av: Linda

Du e jättefin! Jag håller me Malin,precis som en gravid kvinna ska se ut. Fast jag vet hur gärna man vill de ska va över,detta sista kommer gå snabbt å snart har du ert lilla knyte i famnen ska du se. Hoppas du å Glenn får lite kväll efter dom har spelat klart :)

2011-07-24 @ 20:34:36
URL: http://lindaslove...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0