Våran vagn


Vi har bestämt oss sedan ett tag tillbaka vilken vagn som vår skrutt ska få mysa i på våra promenixer.
Jag kan lova er att det är en jäkla djungel bland vagnar ute på marknaden, och vi har kollat runder och provkört och är nu överens. En del vagnar går bort direkt, vi vill inte ha fyra fasta hjul utan 360 hjul ska finnas på vagnen. Den ska vara lättkörd, liten och smidig och helst lätt att trycka in i bilen.
Så jag och min käre sambo föll för Bugaboo Cameleon. Men det blir ingen vanlig Bugaboo utan
Bugaboo Cameleon all black limited edition! Vi är väldigt nöjda med vårt val och tror även vi kommer vara de i framtiden. Det bästa med vagnen är att den lätt går att förnya med ny färg på sufflett om så önskas.












Visst är den snygg?








Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är fin med liggdelen i men med den andra delen tycker jag det ser konstigt ut. Men det är inte jag som ska ha den och det kommer såklart inte hindra mig från att köra runt med skrutten i den ;)



PUSS

2011-05-05 @ 19:00:59
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Jenny W

Det va på karlslundsbadet =)

2011-05-05 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0