BAKIS...

Usch just nu känner jag mig inte speciellt pigg. Blev väldigt trött nu på eftermiddagen och la mig för att vila lite och när jag vaknar igen mår jag inget bra alls. Ont i huvudet o grymt hostig!
Varför kan jag inte bara få må bra o vara hyffsat pigg? Trött på att konstant vara täppt i näsan och nu ovan på de lite huvudvärk o hosta oxå, fattas ju bara feber.

Men mådde som sagt bra i morse när jag vaknade och kände mig på topp.
Idag är det torsdag vilket innebär att jag har tvättat. Jisses vad mycket tvätt vi hade denna veckan och jag har redan glömt hur många gånger jag sprungit upp och ner i trappan. Motion om inget annat.
Men det är oxå det enda jag gjort idag och mycket mer lär det inte bli heller. Känslan jag har nu är nästan BAKIS känsla och det är ju helt omöjligt så varför må på detta vis?

G jobbar i vanlig ordning och slutar inte förren kl 20 men i morgon jobbar han natt så då ska vi faktiskt passa på att umgås under dagen vilket ska bli himla mysigt. Tycker nog han jobbat lite för mycket den sista tiden eftersom jag knappt ser honom om dagarna.

Ne de va en tråkig uppdatering men dock en uppdatering!
Tur e väl att jag har en plutt i magen som är väldigt aktiv och gör mig väldans glad, dock inte när den bökar så mkt så att det gör ont:/


Kommentarer
Postat av: Mala

Inte kul att vara sjuk. Tänk på bebis i magen, då känns det lättare :))

2011-09-15 @ 18:58:27
Postat av: Jenny

Hahah bakis hoppas jag att du INTE är =) Klart jag kan fota utan linne men de får bli när magen är fin.. =) Vill inte skrämma er alla

2011-09-15 @ 20:06:24
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0