FARS DAG

En lugnt och ensam helg har passerat.
Tomheten och ensamheten skrämmer mig, är såhär det ska vara när jag bor själv?
Då vill jag verkligen inte bo själv igen. efter tre år tillsammans känns det extra jobbigt.

Lägenheten som jag hade på G blev det ingenting med, det var en annan tjej som fick den och min värld rasa samman igen. Det finns inte speciellt många lägenheter att söka och just nu skulle jag bara vilja ha min lägenhet som jag kan göra till min. Låter kanske lite konstigt med tanke på att jag inte tycker om att vara själv men jag vet ju att jag förr eller senare måste flytta.
Allt kommer att LÖSA sig jag vet ju det men NÄR?

Idag jobbar M och jag har varit hemma hos min kära far och överlämnat en liten present och när jag endå var där så blev det mat oxå:) Alltid lika uppskattat.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på en film och fortsätta mysa för mig själv med alla tända ljusen.

/LArveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0