Lördag 21 November

Igår spenderades några timmar på IKEA i Malmö tillsammans med Marcus och Johan.
Marcus fick inhandlat en hel del saker som han behöver den dagen jag tar mina saker och går. Nu är allt så verkligt. En jobbig känsla som jag vet kommer försvinna förr eller senare.

Själv inhandla jag friel mediaförvaring, skåpet som tillhör min TV-bänk jag inhandla för en månad sedan.
Äntligen är jag ägare av denna serie som jag velat ha sen två år tillbaka. Att man ska behöva gå skilda vägar för att få tummen loss att inhandla detta.

                                                             
                                                        


                                                         

När vi kom hem från IKEA byttes de ut lite lampor och vi fick boat lite till M. Efter det slängde jag mig i sängen och kolla "Idol 2009" och igår var det Reza som fick lämna och det var inte mer än rätt tycker jag.
M spelade Call Of Duty Modern Warfare 2 och jag börjar själv bli väldigt sugen på detta spel, kanske rent av får ta och skaffa mig ett 360 när jag flyttar??

Idag har pappa o Karin bjudit till middag på Erikstorp, tror att vi får gåsamiddag:)
Gott ska det bli i alla fall.

/LarvEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0